Love of my life

I never joke when I say “the love of my life” although I must admit that there are more than 2. My whole family, my kids (whoops I meant cats), and a few other outsiders that came into my life willingly (I hope). They all have a very special place in my heart and it can only be filled by them, themselves, sadly. Why I say it’s not good is because if one decides to leave, that particular spot will always be empty. Always.

However, one of them is Seril. Shamelessly I met him when I was 13 but to be honest, I really think I gotta start telling everybody that we just met because they would think I flunked in exams because I was busy sending love notes to him LOLOL. So yeah, theoretically, we just met ok? Hahaha! I call him Seril like all the freaking time, sometimes I can’t even remember his real name pity pity.

IMG_6764.JPG
Taken at Ridha & Puteri’s wedding reception in Seremban! May god bless the inventor of photo booth.

Trust me, he can do better than this. He’s just not well and I am feeling so so guilty because I was sooo busy at the wedding with my other friends that I kinda neglected him and left him alone. Well, it’s simply hard to believe that he was left alone, no he was not alone, he was with his guy friends. I laughed too much today with my girls I totally had forgotten about him, I am so sorry sweetie 😦 (yuckkkk)

Get well real super duper soon so I can hang with you okay? Speedy and accelerated with extra turbo recovery! Thank you for today and everything else, I am so sorry again that I was busy 😥

Finally Ridha has tied the knot

Sincerest congratulations to both of my good friends, Ridha & Puteri for getting married on the 4th March of 2016. I really am happy for the both of you, you guys are meant to be with each other forever and always, In Sha Allah. You guys are practically building a future with each other, and in this case, it goes on till the end of your life, till eternity, In Sha Allah. Please make cute babies that look like ME! Hahaha, I’m totally kidding. The solemnisation was being held on the 4th March while the reception on the bride’s side was held yesterday, Saturday, 5th of March 2016. I cannot wait for the groom’s reception this Sunday!

On the bride’s wedding reception, Seril was chosen to be the bestman and truthfully speaking, the maid of honour was really pretty and I was kinda worried at first but turns out she has a boyfriend (pheeeeww) and she’s really nice and kind once you get to know her! She’s such a sweet girl and guess what? We’re friends now! Hahahah.

When the event started I straightaway took CENDOL, I was alone at first because Abang (His real name is Abang as stated in his ID. I’m dead serious), Hazrin, Nash were late. I felt really lonely and I think I almost cried LOL. Kidding. And thank godd, they came 20 mins after I arrived pheww. Thats a relief!! The wedding was amazing and I absolutely loved it! There were lots of flowers and the food was sooo good! They even had CENDOL (repeating myself because cendol just needs extra attention) ! That literally made my day.

Here are some pictures we took at the events!

IMG_6249
Getting ready for the nikah (solemnisation)

IMG_6253
Nikah night (solemnisation)

IMG_6263
The soon to be groom with the Imam

IMG_6261
Such a pretty bride-to-be, Puteri *heart eyes*

IMG_6276
Now they’re officially married!

IMG_6277
OKAY! BABIES TIME!

IMG_6273
With the beautiful bride & Tyqa

IMG_6270
Selfie with Tyqa cause she can’t find her husband and Seril went missing blerghh

IMG_6419
…sorry i looked at the wrong camera

IMG_6418
Congratulations on your beautiful marriage, Ridha

IMG_6283
Not that cute

IMG_6291
Hmph, wear that yourself you dumb

IMG_6303
I envy this friendship but seriously, Ridha please, you’re married urghhh

IMG_6308
#RidhaPuteri forever

IMG_6312
Entering the wedding hall

IMG_6316
Incomplete squad

IMG_6331
The newlyweds, me and..the beautiful maid of honour

IMG_6335
Seril, you gotta stop stealing glances at me -.- my god

IMG_6334
My favourite picture

IMG_6323
That’s Seril, everyone!

IMG_6327
Random selfie

IMG_6329
You’re lovely ❤

IMG_6345
Ugly Se

IMG_6363
Little globe (world) of mine

IMG_6344
❤ ❤ ❤ ❤

IMG_6417
Last but not least, you guys will always be part of my life ❤ *excuse my huge ass pimple on my nose it’s horrible I KNOW OKAY IM SUFFERING TOO!!!

 Lastly, BE HAPPY FOREVER, FAVOURITE COUPLE OF MINE!